Resultats de la cerca
DEL CAMP A LA PANXA!
Veurem els aliments des de l'origen fins a la manipulació i preparació d'un batut.
Gallicanti. Del burg al monestir, los afanys de Pere Romaní
Descoberta del barri de Sant Pere com a exemple d'organització de la societat medieval a través d'un itineraris de treball i un taller.TELL ME A CONTE -,CONTES EN ANGLÈS PER A INFANTIL I PRIMER CICLE PRIMÀRIA
Contes per a nens i nenes d'infantil i primària, amb cançons, música, jocs, psicomotricitat i molt d'amor! Contes 100% en anglès.
Itinerari de natura a la Sala
Recorregut per una de les zones amb més vegetació del canal que, des del segle XIV, porta aigua a Manresa.
Snorkel a les illes Medes
Com un peix a l'aigua! Esport i interpretació del medi amb aquesta activitat que ens submergeix de ple a l'ecosistema de les illes Medes.
Fem d'artistes!
Una visita dinamitzada a través de la descoberta, l’observació i la manipulació d’objectes que acostarà els infants al món dels museus i de l’art.
STEAM: La relació entre la S de Science i la M de Mathematics?
Les matemàtiques es troben per tot arreu i ja sabem que estan molt relacionades amb la tecnologia i l’enginyeria, però sovint es deixa de banda el paper que tenen en la química i la biologia.
Mira, toca i descobreix els invertebrats
Taller d'animals invertebrats vius a l'aula
Depuradora de Gavà i les dunes litorals: un ecosistema singular.
Permet comprendre quines són les fases i els diferents processos que es fan en una depuradora i el seu paper en el manteniment de la qualitat de l'aigua dels espais naturals propers.
JOC DE PISTES EL DRAC DEL PARK GÜELL
Si vols conèixer el Park de Güell de forma diferent, aprendre coses sobre la seva història i descobrir detalls que no coneixies, apunta't a aquesta gimcana cultural!!!Mostrant 1-10 de 1.991 elements.