Resultats de la cerca
Taller d'astronomía en formació de craters amb astroxperiences.com
Descobreix el fascinant món dels cràters amb el nostre Taller de Formació taller de formació sobre aquesta matèria per a estudiants de primària i secundària.
Visita dinamitzada a “La botànica en l'art” - Infantil i primària (1r cicle)
Les plantes en les col·leccions del Museo del Prado
TITELLES: 3 POMES I UN TIÓ
Als nostres espectacles fem servir titella català, titella de drap i puppets. Les nostres històries són pròpies o adaptacions de contes populars, El tió de Nadal ens portarà una història màgica.
El planetari mariner: estels sobre el mar (ESO)
Quines són les fases de la lluna? Què són les constel·lacions? Com s’ho feia la gents de mar per navegar sense la costa a la vista? Quins astres serveixen als navegants per orientar-se?
Titella electrònica
Fem servir materials reciclats i la placa micro:Bit per crear una titella electrònica.
Sobreviure a la prehistòria!
En aquesta activitat ens convertirem en arqueòlegs i arqueòlogues per descobrir com era la vida a la prehistòria i entendre la importància de les eines en la transformació de la societat.
Interpretació poètica (Tarragona)
El cos i la paraula
EXTRAESCOLARS ARTÍSTIQUES
La proposta de l'Escola Universitària ERAM, està pensada per a infants i joves, que vulguin explorar i ampliar la seva formació en àrees vinculades a la Comunicació Audiovisual i les Arts Escèniques
KEI KEI ! (Espectacle)
A “Kei Kei !” Toc de Retruc combina amb èxit la música en directe que caracteritza els seus muntatges amb diverses tècniques teatrals, com ara la pantomima o el teatre d’objectes i la dansaOMBRES DE DINOSAURE
Es tracta d'una activitat original on es fa servir d'una disciplina artística (el teatre d'ombres xineses) per a explicar un concepte científic (l'evolució dels dinosaures).
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.