Resultats de la cerca
EN ''BLOK'' VIU AL VOLCÀ
Iniciar-se en el coneixement dels volcans i descobrir els elements d'un ecosistema.Nadales amb ritme!
La solució al concert de Nadal!
Visita dinamitzada a “[Rec]ords” - Infantil i primària (1r cicle)
El cinema domèstic i la memòria familiar
Programem un mesurador de soroll amb microbit
En aquesta activitat fem servir MakeCode i la placa micro:bit per programar un mesurador del nivell de soroll.
"Joc de pistes" al Museu Etnogràfic de Ripoll
Després d’una visita d’introducció on s’explica el Museu i el seu significat, es facilita una fitxa amb un joc de pistes, que individualment o en grup, l’alumne ha d’anar resolent
Radioactivitat: El cas de Fukushima
Taller a la UAB en el que es pretén que l'alumnat entengui com és un procés radioactiu i com quantificar-lo, en el context de l'accident a la central nuclear de Fukushima.Gimcana Medieval: aventura pel Castell
Visita al Castell i entorn proper, així com les proves que ajudaran a conèixer millor aquesta fortificació medieval i la vida que s’hi duia fa segles.
Taller de Percussió amb instruments reciclats
Tenint en compte la importància d’introduir la consciència del reciclatge a les escoles, treballem la temàtica a través d’un projecte de manera lúdica i creativa.
Eines i foc al poblat neolític (Aquesta activitat es combina amb Avui fem de neolítics)
Descobrirem quines són les eines que feien servir les persones de fa més de 7000 anys i també quines tècniques utilitzaven per encendre el foc.
Projecte transversal educació sexual als Centres d'educació secundària
Amb aquesta proposta volem contribuir a la implementació de l'educació sexual als instituts, fent partícips tots els agents educatius: alumnat, professorat, famílies i professionals.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.