Resultats de la cerca
De l'hort a taula
Parlem de l'agricultura ecològica i el funcionament d'un hort
Visita la UAB
La UAB t'ofereix moltes activitats perquè puguis conèixer de prop els nostres estudis i instal·lacions.
EDUCAR EN ART (Museu Deu)
Activitat destinada a alumnes/nas del Cicle Formatiu de Grau Superior d'Educació Infantil,
EL VALOR DE LES PLANTES
Taller interactiu on els alumnes identifiquen plantes amb jocs, material manipulatiu, claus dicotòmiques i guies, explorant el bosc i completant el seu quadern de camp.
Cràters i volcans: visitem el volcà de la Crosa
Coneixem com és el cràter més ample de la península i el seu vincle amb l'aigua.
Foley: sons i cinema (Girona)
Descobrint sons invisibles
Experiències amb la neu i els esports d'hivern a Vallter
Vallter proposa estades i activitats per fomentar l'esport blanc entre els escolars i acostar la muntanya i el medi natural als joves.
Espai Interreligiós
L’Espai Interreligiós és un projecte que té com a objectiu educar, des de l’experiència, en matèria d’identitat, diversitat cultural i religiosa i diàleg interreligiós.
EXPRESSIÓ CORPORAL i comunicació emocional, Auto-coneixença, confiança i treball en grup.
Jocs de treball en equip i dinàmiques de cohesió de grup: creem un espai de confiança on compartir emocions i valors, i on podrem vivenciar aspectes tan d'actualitat com el bullying.
"Costureja"...qui diu que cosir és de iaies?
Els joves també poden aprendre costura bàsica de supervivència tot confeccionant un objecte útil,
Mostrant 1-10 de 1.992 elements.