Resultats de la cerca
Visita Guiada Reial Acadèmia de les Ciències i les Arts de Barcelona
Institució amb més de 250 anys d’història situada en un edifici del segle XVIII, en ple centre de la ciutat. A la seva sala d’actes, Albert Einstein, a 1923 explicava els fonaments de la relativitat.El cicle de l'aigua: cada gota val mil!
L’ activitat, a través de dinàmiques interactives, fa reflexionar sobre la disponibilitat d'aigua en el medi i l’ accés a l’ aigua que usem, així com el funcionament del cicle urbà de l’ aigua.
Explica'm un conte
El conte tracta sobre l’aventura d’en Toni, un nen usuari de cadira de rodes que té un gran somni:ser el protagonista d’una actuació al circ.
COLÒNIES ESCOLARS: GAMIFICACIÓ LA CONQUESTA DEL TRON
Els alumnes hauran d’aconseguir arribar a ser reis, l’estament més privilegiat de la societat, coneixent les característiques de la societat medieval.
Ciència, Acció...Reacció
La idea del taller gira al voltant d’alguns elements científics.
LA GEOLOGIA DEL MASIS
Pujarem al punt més elevat del Tarragonès, el cim de Caro a 1.442 metres d'altura. Durant la sortida explicarem la creació de les muntanyes, l'evolució, les espècies rupícoles i tots aquells accidents
Belluguem el cos!
Taller d’expressió corporal conduït per actors, on els nens i les nenes descobreixen com es relacionen i funcionen les diferents parts del cos.
Construïm refugis pels insectes. Taller sobre biodiversitat
Potenciem la biodiversitat del nostre entorn. Amb aquest taller descobrirem el món dels artròpodes i construirem refugis per atraure a aquests animals i fer més rics els espais verds de l'escola.
LA RUTA DE LA CERÀMICA (Museu Deu)
Explicació de forma lúdica i didàctica de la història de la ceràmica al Vendrell.
Viu el transport públic
L'objectiu de l'activitat és donar a conèixer els transports públics, especialment el tramvia, i crear un sentiment de pertinença per fomentar actituds i comportaments cívics en el seu ús.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.