Resultats de la cerca
De flor en flor, els pol·linitzadors
Els insectes pol·linitzadors duen a terme una tasca molt important.
DE L'ART AL DISSENY: APRENEM A COMUNICAR
Quin és l’origen de l’expressivitat artística i com aquest art pot influir en el disseny gràfic actual? Aquestes són algunes de les qüestions que intentareu resoldre durant aquesta activitat.
Temps era temps
Visita dinamitzada per la Central Cornellà
Taller d'Astronomia sobre Caça d’asteroides amb astroxperiences.com
Descobriràs els diferents tipus d’asteroides i els que es troben propers a la Terra, despertant la teva curiositat i fascinació per aquests visitants del cosmos.
Operació Aigua
D'on surt l'aigua que arriba a l'aixeta de casa?
La màgia dels superconductors que leviten
Taller en el qual els/les alumnes experimentaran les particularitats dels superconductors i de quina manera es comporta la matèria quan aquesta està molt freda
Els secrets de l'Estany
Ajudarem en Blauet a trobar els secrets que amaguen les plantes de l’estany abans que el follet Destraler les talli.Planeta Aigua
Les propietats de l'aigua i el seu comportament en diferents condicions: solidificació, condensació, vaporització, densitat. Analitzarem qui contamina l’aigua i com podem netejar-la.Feltre: fem teixit sense teixir!
Crearem un dels teixits més antics de la humanitat: el feltre
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.