Resultats de la cerca
La pilotada. Espai sensorial de 0 a 5 anys
Espai sensorial per descobrir el propi cos i les emocions a través de la interacció i el Joc amb diferents materials i amb les altres persones.
Tècnica 3_6
Activitat d’experimentació i descoberta de la tècnica per a grups d’infants de 3 a 6 anys.
Jornada de Portes Obertes EDUCACIÓ (en línia) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
(R)evoluciona l'energia!
A partir d’experiències, maquetes i prototips, entendrem què és l’energia i com es transforma.
Sortides a la natura al Parc Natural de Collserola
Adreçada tant al segon cicle d'educació infantil com a tots els cicles d'educació primària. Aquesta sortida és accessible en transport públic i ideal per passar un dia a la natura amb els més petits.
Esport adaptat MIFAS
El nostre objectiu és que els i les alumnes puguin experimentar en primera persona les dificultats de practicar un esport adaptat alhora que vegin que tothom pot practicar un esport.
Desperta una obra d'art: taller de stop-motion
Taller d'animació stop-motion per despertar els personatges d'una obra del Museu d'Art de Girona i crear la seva història, aprenent així sobre l'art medieval,Jornada de Portes Obertes FISIOTERÀPIA (en línia) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
REINVENTEM UN CONTE
Reinventem un conte: Es plantegen diferents exercicis i jocs teatrals per tal de poder reinventar un conte escollit entre tots.
L’aigua i el sòl
Activitat experimental desenvolupada al laboratori en la qual es comprova els diferents comportaments dels sòls a la infiltració de l’aigua i que ajuda a reflexionar sobre els aqüífers i les fonts.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.