Resultats de la cerca
Els músics de Bremen
Les cançons o format titelles. Molt propers al alumnes a qui va adreçat.
SCAPE VILLAGE AL POBLE ESPANYOL
Versió pròpia i adaptada del famós joc ScapeRoom. Joc participatiu i històric a partir de Cicle Superior.
Escriptura medieval
A l'època medieval, l'escriptura no estava a l'abast de tothom... qui escrivia? per què? A través dels documents ho descobrirem i nosaltres serem els escrivents de l'època.THE LITTLE CIRCUS
𝗧𝗛𝗘 𝗟𝗜𝗧𝗧𝗟𝗘 𝗖𝗜𝗥𝗖𝗨𝗦: Un viatge personal de superació en què una jove pallassa despistada i només amb el mim i el clown, aconsegueix arribar als altres i, donar-los felicitat!
Surime de Pentina el Gat
Teatre, música i titelles per nens de 3 a 7 anys. . Tres llenguatges escènics que es combinen per explicar una història emocionant i divertida que exposa conceptes com la rancúnia i el perdó.
PINTEM AMB UNA IL·LUSTRADORA
Activitat amb una il·lustradora on aprendrem en què consisteix aquesta professió i com la imaginació es transforma en personatges fantàstics.
MÀGIC MÚSIC
Els nostres espectacles de màgia són participatius i molt entretinguts, per amenitzar les vostres festes,
Jornada de Portes Obertes PUBLICITAT I RELACIONS PÚBLIQUES 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes mensuals per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
IOGA A L'AULA
Un taller per endinsar els infants en la pràctica del ioga i proporcionar eines per utilitzar a l'aula. Una forma de lúdica de combinar activitat física, concentració, estima i atenció plena.
L'obrador del mestre Huguet. Pintura i vida quotidiana a l'Edat Mitjana.
Abordarem l'expressió plàstica que es troba a la Catedral a través d'una visita guiada tematitzada que ens donarà les claus necessàries per a resoldre un immersiu joc de pistes.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.