Resultats de la cerca
L'obrador del mestre Huguet. Pintura i vida quotidiana a l'Edat Mitjana.
Abordarem l'expressió plàstica que es troba a la Catedral a través d'una visita guiada tematitzada que ens donarà les claus necessàries per a resoldre un immersiu joc de pistes.
La mama dels arbres
La cobdícia d’ alguns humans posarà en perill l'harmonia entre la gent i la natura. Wangari i les dones dels pobles decideixen fer.hi front amb un senzill gest: replantar d'arbres la seva terra.
Fem aigua!
Visita combinada a l'Estació de Tractament d'Aigua Potable i al Museu de les AigüesCreactivity - Materials per l'aula de primària
Materials STEM per l'aula de primària
Interpretació poètica (Tarragona)
El cos i la paraula
Dactiloscòpia: Taller d’empremtes dactilars
DACTILOSCÒPIA Diversitat i classificació Un taller molt original on farem d’autèntics investigadors policials i analitzarem, amb diferents tècniques, les nostres empremtes dactilars.
Taller de còmic: Les expressions dels personatges
Els alumnes aprendran a posar- li cara a les emocions i estat d’ànim dels personatges d’una tira còmica. Tot això mitjançant una sèrie d’exercici pràctics.De la pedra al pvc
Per tal de destacar els trets bàsics de les cultures que conformen la nostra història es farà un recorregut on l'evolució del material és el fil conductor.Mans a l'obra (Tarragona)
L'art a través del cos
El compositor a l'aula
Aquest taller pretén aportar un recurs a l'aula per treballar la creativitat dels estudiants de manera cooperativa, introduint les tècniques de composició contemporànies com a eix principal.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.