Resultats de la cerca
LA DIVERSITAT DE LA PENINSULA AL POBLE ESPANYOL
Aprendrem a desxifrar el llenguatge de l'arquitectura i ho relacionarem amb el clima i la ubicació de les comunitats autonomes representades al Poble Espanyol tot fent un viatge pel nostre recinte!
Visita comentada a “DESENFOCAT. Una altra visió de l'art”
Explorant unes altres maneres de veure
Artistes i picapedrers: l’arquitectura medieval
Visita guiada al Monestir de Sant Cugat, una magnífica mostra d’arquitectura medieval i taller pedagògic que ofereix una oportunitat única de treballar com a constructors medievals.
Una època d’invents i descobriments | Museu del Renaixement
Activitat per conèixer el Renaixement més enllà de l’art, explorant invents, descobriments geogràfics i els nous coneixements d’aquesta època clau de la història.
Taller l'exili i els mitjans de comunicació de masses - MUME
La proposta pretén treballar la relació entre un fenomen històric com l’exili, universal en el temps i a l’espai, amb els mitjans de comunicació, la premsa escrita, la ràdio, la televisió, el cinema.BARCELONA 1900
Itinerari guiat per a descobrir exteriorment les joies arquitectòniques del modernisme: La Casa Lleó Morera, Casa Amatller, Casa Batlló i Casa Milà.
ApS: Dràstics amb els plàstics
Projecte per aprendre, de manera divertida, a reduir el consum de plàstics. El període d'inscripció obre el 3 de juny de 2024.
Reviu el vidre!. Taller sobre residus
Amb aquest taller aprendrem sobre les tres erres i el seu ordre d'importància. Amb l'objectiu de fomentar la reflexió sobre la necessitat de reduir i canviar els hàbits de consum actuals.
Matemàtiques al castell d'Hostalric
Visita guiada que treballa el conjunt arquitectònic de la fortalesa d’Hostalric des de l’àrea de les matemàtiques.
Visita dinamitzada a “Naufragis. Història submergida” 3r-6e primària + ESO (Tarragona)
Explorant la memòria subaquàtica Alumnat d’educació primària (2n i 3r cicle) i ESO
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.