Resultats de la cerca
Visitem la Jugatecambiental
És una activitat d’ educació ambiental que té com a finalitat conèixer la platja o el parc metropolità i la Jugatecambiental més propera al centre educatiu.
REINVENTEM OBJECTES. PICASSO
Tipologia: Taller d’art Lloc: Sales d’exposició i espai taller Ràtio: 2 grups de classe Durada per grup: 120 min Nivell: Cicle mitjà i superior de primària Preu: 200€ per grupSOC ÀNGEL GUIMERÀ
Àngel Guimerà reviu en el centenari de la seva mort per compartir el seu procés creatiu, vida i obra; les reflexions sobre el català i el temps en que visquè. Un duel de dos actors en un drama modern
QUI HA PASSAT PER AQUÍ? - FAUNA
Els alumnes investigaran espècies de fauna amb jocs, guies de camp i material manipulatiu, identificant rastres i hàbits de cada espècie. Acabaran creant la seva pròpia petjada de fang.
CAMI DE (VI)DA
El destí de la família Tarrida, com el de tots els rabassaires, està escrit. O potser no?
Visita comentada a “Chez Matisse. El llegat d'una nova pintura”
Matisse més enllà de Matisse
Educació per la Justícia Global, metodologia per a la transformació a les escoles vinculada al dret a l’alimentació
Projecte d'EpJG vinculat al dret a l'alimentació.
Arquitectures que ballen: construccions amb materials tous i rígids
En aquest taller els infants experimenten amb la combinació de dos mons aparentment oposats: la rigidesa de la fusta i la flexibilitat de la silicona.
FESTA EN BLAU
L'espectacle és de ball i animació i portem elements plàstics per a que el públic participi activament.L’aigua i el sòl
Activitat experimental desenvolupada al laboratori en la qual es comprova els diferents comportaments dels sòls a la infiltració de l’aigua i que ajuda a reflexionar sobre els aqüífers i les fonts.
Mostrant 1-10 de 1.998 elements.