Resultats de la cerca
Catalunya i la dictadura franquista
Durant l’itinerari es treballen els següents temes: el període de postguerra: resistència i repressió, la vida quotidiana; la represa econòmica: la represa industrial, el turisme, les migracions.
MÓNNATURA DELTA DE L'EBRE: L'espavilat del Delta
Gimcana sobre el Delta de l'Ebre
QUÈ ÉS UN PORT?
Recorregut pel port a bord d'un llagut de pesca balear de 1921 que permet conèixer les tasques que s’hi realitzen, els vaixells que arriben al Port de Barcelona o els productes que transporten.
Escapades per escoles i instituts a Port Ainé
Port Ainé. és una estació familiar i tranquil•la perfecte per a les escapades organitzades per escoles i instituts.
RESERVA DE SEBES EN BICICLETA
La Reserva Natural de Sebes inclou la visita al Centre d´Interpretació del camí de Sirga.
LA INTEGRACIÓ SENSORIAL I TEA - MONOGRAFIC ONLINE EN DIRECTE (4 HORES)
Quines dificutlats d'integració sensorial presenten els infants amb TEA? Descobrirm els recursos més senzills i facilitadors del dia a dia a les escoles i a casa
l'Aigua que Usem
Aprenem sobre els tractaments que fema l'aigua
Poques paraules boges
Un viatge multisensorial i emocional a través de les paraules
Què és un vaixell?
A la sala de les maquetes de vaixells, explicarem què és un vaixell, les seves parts, les diferents tipologies...Modistes i sastres: vestits a mida!
Com es fa un vestit a mida? Qui feia aquesta feina abans de l’aparició de les fàbriques? Quins teixits i formes agradava vestir en altres èpoques? Un taller sobre els oficis de modista i sastre.
Mostrant 1-10 de 1.991 elements.