Resultats de la cerca
El món dels fòssils
Introducció a la paleontologia mitjançant la visita de sales i el laboratori per conèixer tots els processos que envolten la troballa d'un fòssil i el seu posterior estudi
TALLER DE NUMISMÀTICA: RESTAURACIÓ D'UNA MONEDA AUTÈNTICA DEL SEGLE XIX
Introducció al món de la numismàtica i a les diferents tècniques de restauració utilitzades pels arqueòlegs a les monedes, i diferents objectetes metàlics per a la seva classificació i preservació.
A LA VORETA DELS NÚVOLS
Activitat sensorial adreçada especialment per nadons (0-3) amb música en directe i un globus voladors que permet la participació del infants.Taller de còmic: Acció i Moviment
En aquest taller aprendrem a donar expressivitat al cos dels personatges i hi afegirem recursos per representar el moviment al dibuix estàtic mitjançant les línies cinètiques.
Un mar de plàstics. Taller sobre residus
Instal·lació artística de caràcter mediambiental per endinsar-nos al fons marí i reflexionar sobre la contaminació per plàstics i envasos del mar i l’oceà.
Extraescolar de robòtica
Extraescolars de robòtica i programació amb material de Lego Education (Spike, WeDo 2.0, Mindstorms).
Promoció de la lectura: contacontes dramatitzat i interactiu en anglès, castellà o català
Activitats de promoció de la lectura contacontes titelles en anglès, castellà o català
Il·luminem robots!
Aquest taller proposa la construcció d’un robot a partir de la creació d’un circuit elèctric i material divers.
Apertix, competició de robòtica lliure, Territorial a Mataró
10è Competició de robòtica educativa lliure oberta, sense restriccions de marca ni cost, que promou l'aprenentatge i experimentació amb la tecnologia a través de reptes innovadors.
Explora la natura del parc Nou
L'objectiu de l'activitat és donar a conèixer els valors històrics i ambientals i reflexionar entorn la importància de la implicació de les persones en la conservació de l'entorn.
Mostrant 1-10 de 1.981 elements.