Resultats de la cerca
Radioactivitat: El cas de Fukushima
Taller a la UAB en el que es pretén que l'alumnat entengui com és un procés radioactiu i com quantificar-lo, en el context de l'accident a la central nuclear de Fukushima.Treballs de síntesi a cases de colònies
Les millors propostes de síntesi en estades per secundària
Taller d'electrònica amb Makey Makey: Gamepad
Programem un petit minijoc amb scratch i movem el personatge amb un comandament que construïm nosaltres mateixos!
Prevenció d'accidents. No et frenis la vida. MIFAS
Acció de sensibilització per a la prevenció d’accidents de trànsit. El nostre objectiu és sensibilitzar els més joves sobre els comportaments responsables quan condueixen un vehicle motor.TALLERS DE PERCUSSIÓ
Tallers de Percussió per a centres educatius. Portem instruments per a tothom. A tocar!!! "AFRICANA", , "LA CUINA DELS RITMES", "CAJÓN", "AFROLLATINA", "LA SÚPERBATERIA", "PERCUTIM PERCUTAM",...I MÉS.
Descobrim la ràdio al MNACTEC
Visita a Ràdio MNACTEC, l’estudi de Catalunya Ràdio que hi ha al museu, per gravar un programa de ràdio
Audició escolar de música i dansa africana
Audició escolar de música i dansa africana
Concurs de fotografia "Ciència a l'Aula"
Imatges amb motius cientifics realitzades dins el centre educatiu + un text explicatiu. Es poden presentar 3 fotografies per grup escolar.
Viu el transport públic
L'objectiu de l'activitat és donar a conèixer els transports públics, especialment el tramvia, i crear un sentiment de pertinença per fomentar actituds i comportaments cívics en el seu ús.
La Gran Canicada d'en Jan
Construïm circuits entre totes per jugar amb les caniques. Encara no n'has construït cap? Anima't! Perquè... ja saps com jugaven amb les bales o caniques els nostres avis i àvies? O els teus pares?
Mostrant 1-10 de 1.981 elements.