Resultats de la cerca
MÓN SANT BENET: Experiència Fundació Alícia
Visita guiada a la Fundació Alícia
EL CÀNTIR CORONAT (Museu Deu)
Es treballarà la històrica ceramista del Vendrell.
Tallers de Tecnologia Creativa amb Scratch
Als nostres tallers de Tecnologia Creativa potenciem l’ús artístic, expressiu i lúdic de la tecnologia alhora que introduïm conceptes clau en el camp de les ciències, l’enginyeria o les matemàtiques.VEUS SILENCIADES. Esclavitud al s. XIX, racisme al s. XXI
Vivim en una societat racista? En quin moment i per quina raó sorgeix el racisme? Catalunya ha estat un país colonialista i esclavista? En aquesta activitat trobareu respostes i més preguntes.
Viu l'edat mitjana al Castell de Sa Roca
Un viatge en el temps que ens portarà a descobrir el Conjunt Monumental de Sa Roca, format pel Castell de Sant Martí Sarroca, del S.X, i l’església romànica de Santa Maria, del S. XI.
Dansar un videoclip no sexista
Taller per desmuntar estereotips sexistes en els videoclip, utilitzant la dansa i anàlisi visualEls invertebrats marins
Visita guiada + taller experimental a l'Aquàrium de Barcelona. Observar, manipular, experimentar, deduir… tallers experimentals perquè l'alumnat descobreixi alguns dels aspectes de la biologia marina.
Parc Cultural de la Muntanya de Sal de Cardona
Els alumnes comprendran la formació geològica de la Muntanya de Sal, les tipologies de materials geològics, l’explotació d’aquest valuós recurs mineral i les connotacions socials que se’n deriven.
La llum i les ombres. Les primeres històries amb imatges
Entendrem el funcionament bàsic de la llum i el cinema tot jugant i experimentant amb llums i ombres.
La Gran Canicada d'en Jan
Construïm circuits entre totes per jugar amb les caniques. Encara no n'has construït cap? Anima't! Perquè... ja saps com jugaven amb les bales o caniques els nostres avis i àvies? O els teus pares?
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.