Resultats de la cerca
VAIXELL A LA VISTA!
Activitat que permet a l'alumnat conèixer els diferents materials de propulsió i materials de construcció dels vaixells, complementada amb una experimentació per entendre la seva flotabilitat.
Narràrium Musical
Històries i contes d'arreu del món explicats amb veu, ritme i música en directe
A la vora de l'estany de Banyoles, un poblat neolític
Passeig pel poblat neolític reconstruït que ens farà reviure el dia a dia d'un grup de pagesos i ramaders neolítics que es va establir vora l'estany ara fa uns 7.300 anys.Petjades i Rastres
Les petjades són fòssils? Quina informació ens donen? En aquest taller aprendrem quins tipus de fòssils hi ha i ens introduirem al món de la paleoiconologia.
De l’engranatge a la programació
Recorregut per la tecnologia de manera pràctica i manipulativa.
Jocs tradicionals: A QUÈ JUGUEM?... i a què jugaven les nostres àvies i avis?
Omplim fins a 500 m² amb més de 30 jocs tradicionals, alguns d'ells a escala gegant, construïts de forma artesana emprant la fusta com a material respectuós i reciclat per a jugar.
El despertar d'una bombeta
Activitat per conèixer d’on ve l’electricitat d’una manera dinàmica i divertida per a alumnes d'infantil
Elmer, l'elefant de colors
Conte teatralitzat per a infants des de 2 fins a 8 anys.
ESCOLARS - Subenuix (5 dies - 4 nits)
Gaudeix d'una estada de 5 dies i 4 nits on els alumnes podran realitzar activitats divertides, d'aprenentatge i cooperació. Oferim packs a mida. Oferim monitoratge 24h
L'ESCULTURA AL CARRER_Primària (Museu Deu)
Recorregut pel centre de la vila del Vendrell per tal de conèixer les escultures públiques.
Mostrant 1-10 de 1.998 elements.