Resultats de la cerca
TALLERS DE PERCUSSIÓ I INSTRUMENTS RECICLATS
Amb Som percussió podeu fer tallers de percussió innovadors i adaptats a qualsevol edat. Fan servir instruments de percussió especials per escoles fets amb materials reciclats
Descobrim el Parc de l’Agulla
Fent ús de GPs aprendrem perquè i quan es va construir el Llac de l’Agulla, com es gestiona i quines són les seves funcions.
Aprendre a ser: la diversitat religiosa a l'aula
Coneixem la diversitat de l'aula? Per què la Noa no celebra l’aniversari? Com és que el Gursewak no es talla els cabells? Descobrirem què hi ha darrere d'aquests símbols i gaudirem coneixent-nos.
Taller de Percussió escoles i públic familiar
Treballem: COMUNICACIÓ i DIÀLEG. La capacitat d'ESCOLTA. La CONCENTRACIÓ. La AUTOESTIMA. La INTERRELACIÓ en el grup. El nen té una GRAN EXPERIÈNCIA. És el MÚSIC d'una orquestra!Plàstics al parc
Amb el Centre Excursionista de Catalunya resseguirem camins, zones litorals, etc. per analitzar els residus, en el medi a través de l'observació directa i continguts didàctics.
STEAM: El perquè de les formes
Quines formes geomètriques trobem a la natura? Sobre quines formes caminem? Per què les tapes són rodones? Com funcionen els engranatges?
Els taurons: depredadors o preses
Visita guiada + taller experimental a l'Aquàrium de Barcelona. Observar, manipular, experimentar, deduir… tallers experimentals perquè l'alumnat descobreixi alguns dels aspectes de la biologia marina.
UN TOMB PEL TEU BARRI (Museu Deu)
Recorregut pel barri marítim de Coma-ruga a través del seu patrimoni artístic i històric.
La Borda de Ritort
Allotjament de turisme rural situat al poble de Sort ideal per escoles i per famílies. Activitats tot l'any.
Cuidem la salut de la Terra
Amb aquesta activitat s'aprenen diferents tipus de contaminació que afecta al nostre entorn i a nosaltres: la contaminació atmosfèrica, olfactiva, acústica i lumínica.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.