Resultats de la cerca
No som mitges taronges, som fruites senceres
Programa de curtmetratges sobre vivències de l’amor lliures d’estereotips.
Moure per sentir
Un taller per vivenciar els sentiments, connectar amb el cos i aprendre a gestionar les diferents emocions que apareixen al llarg del dia. Un taller per potenciar la persona i la seva essència.
TALLER BOOKTUBER (INTRODUCCIÓ AL MÓN DE BOOKTUBE)
Taller sobre el món dels booktubers (joves que recomanen llibres a YouTube) impartit per una booktuber catalanaTallers de Tecnologia Creativa amb Scratch
Als nostres tallers de Tecnologia Creativa potenciem l’ús artístic, expressiu i lúdic de la tecnologia alhora que introduïm conceptes clau en el camp de les ciències, l’enginyeria o les matemàtiques.Jornada de Portes Obertes ODONTOLOGIA (en línia) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
Descobrint el Montseny
Al Parc Natural del Montseny, on podrem observar amb el Centre Excursionista de Catalunya paisatges de boscos caducifolis i el cicle de vida de l'aigua, on tota la natura juga un paper imprescindible
Repte Tribu: gimcana de cohesió i diversitat
Gimcana cooperativa per enfortir la cohesió del grup i abraçar la diversitat. Reptes per escoltar, col·laborar i sumar capacitats en una experiència dinàmica i transformadora.
Taller de Còmic: Dibuixem Super Herois i Súper Heroïnes
Els alumnes aprendran a dissenyar i caracteritzar el seu propi superheroi. Marcarem les pautes per la creació d’una petita història que reproduirem en una tira còmica.Aromateràpia a Can Pidelaserra
A Can Pidelaserra. el taller més experimental, joc de les olors, olis essencials, propietats i usos. Realització d´oli de massatge, crema de llavis, esprai de meteja d aire. Tastet de productes.
Expedició subaquàtica (Tarragona)
Investiguem les restes d’un naufragi
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.