Resultats de la cerca
Modernisme i modernitat
Visita dinamitzada a l'arquitectura de CaixaForum
Animals verinosos
Taller amb part teòrica i part practica sobre els animals amb veri.
Una època d’invents i descobriments | Museu del Renaixement
Activitat per conèixer el Renaixement més enllà de l’art, explorant invents, descobriments geogràfics i els nous coneixements d’aquesta època clau de la història.
Rigoberta i el Windigo (titelles)
Espectacle de titelles sobre consum responsable, medi ambient, canvi climàtic, sostenibilitat, drets humans i drets dels infants.
Audició Musical a l'Aula: L'HOME DELS VENTS
Audició didàctica a l'aula sobre instruments tradicionals de vent, de tot tipus i d'arreu. Veurem i escoltarem trompes, flautes de bec, travesseres, oblíqües, gegants, sense forats, llengüetes, etc.
Investiguem l'estat de salut del riu
Taller d’investigació ambiental per saber l’estat del riu Ter
Visita dinamitzada: Joc de Farinons
El motor del joc són els farinons, uns petits follets que viuen a la farinera, perquè els hi encanta el pa. Són molt entremaliats i força bromistes, ja ho descobrireu!!!
Cercles liles. Cercles no mixtes
Apostem pel treball a partir de grups no mixtes com a eina per a l’apoderament femení i la consciència i responsabilització masculina.
MARXA NÒRDICA
Activitat per iniciar-se a la tècnica de la Marxa Nòrdica.
Mans a l'obra (Barcelona)
L'art a través del cos
Mostrant 1-10 de 1.991 elements.