Resultats de la cerca
Perduts als Jardins de Santa Clotilde (I)
Descobrireu el món de la natura mitjançant un joc de pistesAccions per un món més sostenible
Taller que tracta diferents problemàtiques mediambientals que pateix el nostre planeta i accions per tal d'evitar-es.
Ciència i Humans Moderns
En aquesta activitat l'alumnat prendrà contacte amb dos àmbits fonamentals de la recerca sobre els primers humans: la paleoantropologia i l’arqueologia experimental.Els Racons de les intel.ligències múltiples
Treball de cada una de les intel.ligències múltiples amb material recursos digitals que permeten integrar la joguina educativa en la tecnologiaPremis d'àmbit audiovisual i artístic
Premis als treballs de Recerca de caràcter artístic
TOCA-TOCA: LA CIUTADELLA A TRAVÉS DELS SENTITS!
Recorrerem la Ciutadella a través dels sentits i amb l’ajuda de diferents materials ens endinsarem en el món iber per conèixer com feien les seves cases, què menjaven, com es vestien i molt més.
Fem vitralls modernistes
Taller modernista basat en la realització d'un petit vitrall a partir de material adaptat a l'edat.La veu del vent. Els instruments de la Catedral
Activitat estructurada en un primer descobriment de la Catedral a través d'un itinerari musical per, finalment, acabar deixant anar la creactivitat tot realitzant un taller de manualitats.
Saber versar (Girona)
Taller de poesia
La descoberta d'un bosc amb la Capbusseta
Descoberta de manera lúdica i amb l'ajuda de la Capbusseta (una titella en forma de faja (el fruit del faig), de com és i què hi podem trobar a la Fageda d'en Jordà a través dels sentits.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.