Resultats de la cerca
Desperta una obra d'art: taller de stop-motion
Taller d'animació stop-motion per despertar els personatges d'una obra del Museu d'Art de Girona i crear la seva història, aprenent així sobre l'art medieval,VISITA GUIADA
Destianada per a secundària, batxillerat i cicles formatius
Audició sensorial de música i dansa africana
Audició sensorial de música i dansa africana
COM CONSTRUÏEN ELS IBERS?
Descobrirem el món de la construcció i l'urbanisme ibèric amb l'ajuda de diferents tècniques de construcció i treballarem de forma directa amb materials com la palla, el fang o les canyes.
Visita el Museu de Cera de Barcelona
El Nou Museu de Cera de Barcelona, renovat integralment el 2020, ofereix als seus visitants més de 150 figures distribuides en 28 escenografies diferents; una experiència moderna i innovadora!
Taller de còmic: Perspectiva
En aquest taller ensenyarem als alumnes alguns trucs per crear sensació de tridimensionalitat als dibuixos.
El mar a fons
Amb aquest projecte es pretén crear nous recursos educatius per a professors i educadors de manera que el medi marí sigui una font nova i alhora complementària per a abordar els continguts del curs.Drac Mistu
Els volcans són el lloc idoni per trobar la presència de dracs, el motius poden ser variats, els corrents de lava, les cambres magmàtiques , possibles caus per aquestes bèsties de foc.
Cercles liles. Cercles no mixtes
Apostem pel treball a partir de grups no mixtes com a eina per a l’apoderament femení i la consciència i responsabilització masculina.
La Casa decorada
Una descoberta del modernisme de Manel Joaquim Raspall a Cardedeu a través de la observació i el treball plàstic amb diferents materials
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.