Resultats de la cerca
Eines i foc al poblat neolític (Aquesta activitat es combina amb Avui fem de neolítics)
Descobrirem quines són les eines que feien servir les persones de fa més de 7000 anys i també quines tècniques utilitzaven per encendre el foc.
Jornades de Portes Obertes UAB
Els dies 4, 5 i 6 de febrer de 2020 obrim les portes als alumnes de batxillerat i cicles formatius de grau superior interessats en conèixer l'oferta de graus de la Universitat Autònoma de BarcelonaTocar l’evolució, la forma fa la funció
La relació entre la forma de les dents fòssils i la seva funció ens permeten entendre els hàbits alimentaris dels animals del passat i, indirectament, relacionar-ho amb el seu possible entorn natural.
CURSOS PER A DOCENTS
Formació reconeguda pel Departament d'Ensenyament per a docents de Primària i Secundària que vulguin aprofundir en Comunicació Audiovisual i Arts Escèniques.
TUTTI FRUTTI
Espectacle de ball i animació. Músiques de tots els estils, personatges sorpresa i participació del públic. Per a la festa de l'escola.Gratacels: reptes d’altura
Jocs de construcció: jugar, crear, aprendre
Balanced brains
Fomentar els hàbits saludables des de la neurocìencia, no centrant-nos en els beneficis dels mateixos (que tothom coneix) sinó en perquè ens costa tan aprendre'ls i perquè
L'estany, un ecosistema!
L'activitat comença a les sales del Museu Darder i després se segueix un itinerari de descoberta fins a l'Estany de Banyoles.
L'AVENTURA ARQUEOLOGICA
Un joc de descoberta divertit, d’equip i participatiu. Coneixereu el nostre Poble i els petits secrets que atresora d’una manera diferent.
Contes & Rock (Barcelona)
Bateria, ritmes i contes
Mostrant 1-10 de 1.992 elements.