Resultats de la cerca
EXPOSICIÓ VIRTUAL POBLE GITANO: \"E AVER ROMÁ\"
Aquesta és una molt bona eina per conèixer de manera vivencial el poble gitano a l'ESO, al batxiller.ApS: Dràstics amb els plàstics
Projecte per aprendre, de manera divertida, a reduir el consum de plàstics. El període d'inscripció obre el 3 de juny de 2024.
LES FEINES DELS IBERS
Ens acostarem a l'època ibèrica a través d'algunes de les seves activitats productives que podrem classificar en els sectors econòmics, primari, secundari i terciari.
UN PLE A LA NOSTRA MIDA (Museu Deu)
La visita guiada a la Casa de la Vila és un recurs que volem oferir a les escoles per apropar l’infant al municipi i al seu màxim òrgan de govern, l’Ajuntament.
De la cèl·lula a l'ADN
Taller de ciència on es treballaran diversos aspectes al voltant del nostre material genètic.TALLERS DE CIÈNCIES 'MELQUÍADES'
Tot un repertori de tallers de fenòmens físics diferents, sempre molt participatius i adaptats a cada edat.. Descompte ACTIVITUM!
Mira com mengen els animals!
Visita dinamitzada al Bosc inundat
Taller de Sant Jordi modelatge amb Jumping Clay
Taller de modelatge amb argila JumpingClay temàtica de Sant Jordi on la classe fa una figura de Sant Jordi que s'emporten a casa.TALLER D'EDUCACIÓ AFECTIVA I SEXUAL PER AL PROFESSORAT I EDUCADORES
Taller per a professors/es i educador/es per reflexionar com volem i podem educar en sexualitat de manera crítica i positiva.
Monedes i tresors | Museu del Renaixement
Taller per descobrir la història a través de les monedes, font d'informació econòmica, social i cultural, mitjançant un joc de pistes per la col·lecció del museu.
Mostrant 1-10 de 1.991 elements.