Resultats de la cerca
Viure i morir a la Guerra Civil espanyola (1936-1939)
El taller s’endinsa en un període històric molt concret (de 1936-1939) a través dels testimonis de quatre persones reals.
Caga Tió a Granja Pidelaserra
. Demanem a cada animal de la granja una mica de menjar pel tió,, endinsem-nos dins el Bosc a buscar bastons per fer cagar tots junts el Tió. Inclui un regal per cada infant i una passejada en carro.
Fem aigua!
Visita combinada a l'Estació de Tractament d'Aigua Potable i al Museu de les AigüesMediació entre iguals: voleu implementar-la el curs vinent en el vostre centre?
Hola Escoles! Els petits mediadors us ajuden a imlementar el vostre projecte de mediació entre iguals!Jornada de Portes Obertes PUBLICITAT I RELACIONS PÚBLIQUES 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes mensuals per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
Taller de circ i psicomotricitat CIRKOMOTIK
El parc de la “Circomotricitat” Jocs de psicomotricitat orientats al circ. Un espai lúdic, alternatiu i no competitiu
A toc de corn
Viu la vida a la fàbrica de suro Miquel Vincke & Meyer al 1914, us esperem a les 6 del matí per a fer d'aprenents. Visita teatralitzada a les noves sales d'exposició permanent.
Concurs BBVA de Dibuix Escolar
Concurs de dibuix per desenvolupar les capacitats dels alumnes en l’àmbit del dibuix, així com fomentar la lectura en català mentre es treballa l’educació emocional i el respecte al medi ambient.
De peus al riu
Visita, interpretació, observació i captura en un espai fluvial d’interès ecològic
Ripoll, un refugi de Guerra?
Obrim el refugi antiaeri de Ripoll per entendre com va ser la Guerra Civil Espanyola al municipi.
Mostrant 1-10 de 1.992 elements.