Resultats de la cerca
MÓN SANT BENET: Hi havia una vegada... un monestir!
Itinerari de descoberta del monestir
UNA IMMERSIÓ AL MÓN MEDIEVAL
La nova sala immersiva del MEV ens permetrà viatjar a l’interior d’una catedral romànica de fa mil anys.
MUSEU I TECNOLOGIA
Descobrirem com és un museu del segle XXI i com s’utilitzen les noves tecnologies.
Les nebuloses
Taller d’il·lustració científica amb Julia Moreno
Taller de dansa africana
Taller de dansa africanaLa maleta del fotògraf
El Museu d’Història de Catalunya posa al vostre abast el contingut del fons Amical de Mauthausen-Francesc Boix i Campo per ajudar-vos a treballar un episodi històric tan complext com l'Holocaust.
No ens cauen bé els esterotips de gènere
Una activitat participativa per reflexionar sobre com els estereotips de gènere limiten els infants a través dels esports, colors, jocs i publicitat, fomentant l’esperit crític i el respecte.
El Laboratori d'arqueologia
Aquesta activitat de caire experimental i d’indagació té per objectiu descobrir que passa amb les restes arqueològiques extretes d’una excavació.
Plàstic. Genial o pervers?
Visita per a grups escolars a l’exposició
Una època d’invents i descobriments | Museu del Renaixement
Activitat per conèixer el Renaixement més enllà de l’art, explorant invents, descobriments geogràfics i els nous coneixements d’aquesta època clau de la història.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.