Resultats de la cerca
Viure i morir a la Guerra Civil espanyola (1936-1939)
El taller s’endinsa en un període històric molt concret (de 1936-1939) a través dels testimonis de quatre persones reals.
Aventures de cine
En grups prepararan el guió i l’storyboard d’un curtmetratge de cinema mut del qual ells mateixos en seran els actors.
Propostes a mida
El Museu Tèxtil ofereix la possibilitat de realitzar un taller o una visita a mida segons les necessitats de l’usuari.
L'ETAP pas a pas
Quins son els passos del cicle urbà de l'aigua
Lapil·li, la història d'una gota de lava tafanera
Activitat per treballar els materials de què estan formats els volcans amb l'ajuda de la Lapil·li, una titella en forma de roca volcànica a través dels sentits.
LA CONSTRUCCIÓ DE LA IMATGE DEL MÓN
Activitat centrada en conèixer les causes i conseqüències de l'arribada dels europeus a Amèrica, i com s'hi navegava en aquella època.
El Sistema Solar: Planetari mecànic
Aprèn algunes curiositats sobre el nostre sistema solar i construeix un planetari giratori en equip.
Arquitectures que ballen: construccions amb materials tous i rígids
En aquest taller els infants experimenten amb la combinació de dos mons aparentment oposats: la rigidesa de la fusta i la flexibilitat de la silicona.
De tots els colors, de totes les formes. Protagonistes diverses
Descobrim les connotacions que s'amaguen darrere els colors i les formes.
Descobreix el món de l’arqueologia a través del jaciment de Puig Ciutat
Taller-Presentació que permet portar l’arqueologia i Puig Ciutat a la vostra classe.
Mostrant 1-10 de 1.992 elements.