Resultats de la cerca
Visita comentada a “[Rec]ords”
Què explica el cinema domèstic de nosaltres?
Magic brains
Il·lusionar desde les arts escèniques a veure la relació entre la neurociència i l'art des del món de la màgia.
UN TOMB PEL TEU BARRI (Museu Deu)
Recorregut pel barri marítim de Coma-ruga a través del seu patrimoni artístic i històric.
Fes de paleontòleg
Trobar un fòssil no és una feina fàcil. Cal saber on buscar però també com fer-ho. Sigues paleontòleg per un dia, excavant el nostre jaciment i identificant les teves troballes.
SER NOSALTRES
TOTS NOSALTRES és un espectacle de contes que parla de la diversitat familiar, de gènere i afectiva.
Vida i evolució. Visita comentada
En aquesta visita l'alumnat descobrirà com canvien les espècies i com actua la selecció natural.
Balambambú
L’entusiasme i l’energia de Pentina el Gat amb la seva la seva singular i especial Revolució!
MUSEU I TECNOLOGIA
Descobrirem com és un museu del segle XXI i com s’utilitzen les noves tecnologies.
The Headless Monster
The Headless Monster és una obra de teatre en anglès adreçada als cicles mitjà i superior, que busca encoratjar els alumnes a llegir llibres en aquest idioma. Anglès nivell intermedi.
Neuroboros
Neuroboros en un projecte de tres mesos de durada per fomentar els hàbits saludables en joves de 3r d'ESO a través d'una web-app i d'un programa de classes sobre el cervell i el comportament humà
Mostrant 1-10 de 1.992 elements.