Resultats de la cerca
Aprenentatges de l’amor: Les relacions afectives en l'audiovisual
Desmuntarem els tòpics de l'amor romàntic que veiem en pel·lícules i sèries i explorarem alternatives en els models de relació afectiva i sexual.
Tocats per la quimica!
Visita teatralitzada a l'exposició "Tot és química" per descobrir la química
Els insectes (Lleida)
Taller d’il·lustració científica
Batega amb la ciència
Com ho fan els nutrients i l’oxigen per repartir-se per tot el cos? Què en sabem de l’aparell circulatori? Sabem reconèixer la funció de les diferents parts del cos?
EXTRAVAGÀNCIES ARTÍSTIQUES (Museu Deu)
Què es considera art i què no? Quin preu té l’art? Què pagaríem per una obra d’art?
Mil i una formes
Taller de manipulació de suro on els participants coneixeran els usos més sorprenents que se li ha donat al suro al llarg de la història així com els nous usos i crearan, a través de formes diverses,
Visita als Salins de Gerri de la Sal
Passejar pel damunt dels antic salins del S. IX i sobre el terreny aprendre com es fa la sal a Gerri.
L'aigua com a font d'energia
Visita temàtica per treballar el valor de l'aigua com a font energètica al llarg del temps
Visita guiada a la Colònia Güell i la Cripta Gaudí
Visita guiada a la Colònia Güell i la Cripta Gaudí
Programem un llum automàtic amb microbit
En aquesta activitat fem servir la placa micro:bit per a programar un llum automàtica que s'encén i s'apaga en donar una palmada.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.