Resultats de la cerca
Viure i morir a la Guerra Civil espanyola (1936-1939)
El taller s’endinsa en un període històric molt concret (de 1936-1939) a través dels testimonis de quatre persones reals.
LA MÀGIA DEL CIRC
Vols formar part de la nostra companyia de circ?
TALLERS DE PERCUSSIÓ
Tallers de Percussió per a centres educatius. Portem instruments per a tothom. A tocar!!! "AFRICANA", , "LA CUINA DELS RITMES", "CAJÓN", "AFROLLATINA", "LA SÚPERBATERIA", "PERCUTIM PERCUTAM",...I MÉS.
El sol, una font per carregar piles
Estudiem les energies renovables
Gimcana Cultural pel barri gòtic
És una gimcana de recerca d'imatges, de missatges i on han de resoldre preguntes per saber quin grup coneix millor la història del barri Gòtic.Cercles liles. Cercles no mixtes
Apostem pel treball a partir de grups no mixtes com a eina per a l’apoderament femení i la consciència i responsabilització masculina.
Tècnica 3_6
Activitat d’experimentació i descoberta de la tècnica per a grups d’infants de 3 a 6 anys.
Canviem la petjada
Mitjançant aquesta activitat, els participants tindran l'oportunitat única de submergir-se en el fascinant món de l'energia, per descobrir el paper essencial que exerceix en les nostres vides.
Matemàtiques infantils
En aquest taller es proposa exercitar les matemàtiques a partir de jocs varis relacionats amb les matemàtiques.L'ILLA DEL TRESOR (R.L.STEVENSON)
Versió simplificada de l’original de Robert Louis Stevenson, molt adaptada als infants de 4 a 10 anys. Un actor i manipulador combina teatre i titelles, a més de teatre d’objectes,
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.