Resultats de la cerca
El refugi climàtic de la Dra. Shiva
El refugi de la dra. Shiva és una activitat que gira entorn dels possibles refugis climàtics de les ciutats, com els parcs i les zones verdes.
Belluguem el cos!
Taller d’expressió corporal conduït per actors, on els nens i les nenes descobreixen com es relacionen i funcionen les diferents parts del cos.
Promoció de la lectura: macedònia de titelles, contacontes, clown i màgia
Espectacle de promoció de la lectura que combina titelles, contacontes, clown i màgia
The Great Circusman
Activitat en anglès de clown, màgia i titelles sobre un artista de circ ambulant i el seu espectacle de carrer. Activitat per al cicle mitjà, cicle superior i 1r d'ESO. Anglès de nivell intermedi.
La Laura i en Joan amb els secrets que amaguen les paraules (lingüística)
Fem un recorregut per la història de la lingüística, desvelem l'origen de l'escriptura i formem un equip d'investigació per descobrir els culpables d'un robatori a través de la lingüística forense.
Barcelona Medieval
Realitzarem un recorregut per la Barcelona medieval i així descobrir com es vivia durant l’edat mitjana a través dels edificis gòtics que s’han mantingut.
TANGRAM (Tangram)____
Toc de Retruc uneix en aquest espectacle la visualitat del joc dalt l'escena amb arts escèniquesInvisible! El misteri de les aigües subterrànies
Visita dinamitzada
Els Racons de les intel.ligències múltiples
Treball de cada una de les intel.ligències múltiples amb material recursos digitals que permeten integrar la joguina educativa en la tecnologiaREINVENTEM OBJECTES. PICASSO
Tipologia: Taller d’art Lloc: Sales d’exposició i espai taller Ràtio: 2 grups de classe Durada per grup: 120 min Nivell: Cicle mitjà i superior de primària Preu: 200€ per grupMostrant 1-10 de 1.981 elements.