Resultats de la cerca
El triceratops. Descobrint històries de dinosaures
Visita comentada per la col·lecció paleontològica
MÓN SANT BENET: Experiència Modernista
Visita modernista guiada
VIDA, VIDA PER TOT ARREU!
Activitat manipulativa per a conèixer com funciona el sistema de classificació dels organismes vius, usant restes orgàniques provinents d'entorns terrestres o marins.Crea gràfics, mapes i infografies amb Infogram
Infogram permet tant als estudiants com als docents crear fàcilment gràfics, mapes i infografies de manera gratuïta. Descobreix com Infogram pot impulsar l'aprenentatge a les aules.
"Recuperació i Utilització Educativa de Pobles Abandonats" (Convocatòria)
Podran participar en aquesta convocatòria: - 3r i 4rt d'Ensenyament Secundari Obligatori i Formació Professional Bàsica - Formació Professional de Grau Mitjà i Batxillerat,Aprenentatge servei, metodologia per a la transformació vinculada al dret a l’alimentació
Projecte d'Aprenentatge Servei vinculat al dret a l'alimentació
ESCAPE ROOM VIOLETA- INCENDI A LA TRIANGLE SHIRT WAIST COMPANY
Activitat molt recomanada per comprendre com i perquè s'origina el feminisme.
L' Enérgeia
Recorregut per les diferents fonts d’energia utilitzades des del seu descobriment
Experiments a l'aula
Experiments amb aire i aigua, amb materials quotidians
EL DRAC I L'ARC DE SANT MARTÍ
Espectacle de teatre per infantil i inicial. El Drac de l’Arc de Sant Martí a cada estació de l’any ens fa una visita..però amb la poca pluja que ha caigut....no sap arribar al Poble!! Ens ajudeu??
Mostrant 1-10 de 1.992 elements.