Resultats de la cerca
L'estructura de la matèria. De Rutherford a l'ALBA
Taller a la UAB que pretén que l’alumnat entengui com es pot estudiar l’estructura interna de la matèria; com podem conèixer la forma i l’estructura d’una cosa que no podem veure.Només sí és sí - Taller de prevenció de violències masclistes sexuades
Taller participatiu i vivencial on es conceptualitzaran les violències masclistes i es generaran estratègies individuals i col·lectives per combatre les violències masclistes sexuades.
CAU DE LLOPS: GOSSOS DE TRINEU - Veniu a passar el dia
Activitats amb gossos de trineu i altres activitats lúdiques basades en els costums de les antigues tribus boreals
Titella electrònica
Fem servir materials reciclats i la placa micro:Bit per crear una titella electrònica.
LES FEINES DELS IBERS
Ens acostarem a l'època ibèrica a través d'algunes de les seves activitats productives que podrem classificar en els sectors econòmics, primari, secundari i terciari.
TITELLES: LA CASTANYERA CLOC, CLOC, CLOC
Les nostres histories són pròpies o adaptacions de contes populars, sempre essent molt conscients de quin és el nostre públic, els nens. Als nostres espectacles aconseguim la implicació màxima del púb
Visita a l'exposició Enérgeia
Recorregut per les diferents fonts d’energia utilitzades des del seu descobriment, i la creació dels ginys i aparells per aprofitar-la, fins a dia d’avui.
EXPERIMENTOS CON BURBUJAS
Taller sorprenent, sobre la tensió superficial de l'aigua, i com el detergent l'afecta fins a fer-ne bombolles.
APRENEM A NAVEGAR
El Far de Formentera es converteix en un vaixell escola on l'alumnat aprèn a navegar a vela i amb els instruments tradicionals, per les aigües interiors del Port de Barcelona.
Joc de pistes al jaciment de l'Esquerda
Joc de pistes per descobrir el jaciment de l’Esquerda i els seus 2.500 anys d’història.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.