Resultats de la cerca
ACTIVITAT DE COHESIÓ DE GRUP per l'equip docent
Activitat lúdica al centre escolar per millorar la cohesió de l'equip. COOPERACIÓ, CONFIANÇA, RESPECTE I UNIÓ
Visita dinamitzada: “Talking brains” (Lleida)
Un viatge a l’interior del nostre cervell
Visitem la Jugatecambiental
És una activitat d’ educació ambiental que té com a finalitat conèixer la platja o el parc metropolità i la Jugatecambiental més propera al centre educatiu.
L'ART A LES TEVES MANS: LA CERÀMICA FETA A MÀ
Ens aproximarem al procés tecnològic de la producció de ceràmica en època ibèrica a través de la creació d’una petita peça de fang feta a mà.
SALVAT PAPASSEIT I ELS NENS DE LA MEVA ESCALA
A UNA CASA DE NINES ON VIU JOAN SALVAT-PAPASSEIT CONEIXEREM ELS PERSONATGES DEL VEÏNAT, ELS NENS DE L'ESCALA MENTRE LA PORTERA ENS CONTA I CANTA LA VIDA I OBRA DEL POETA
EL TEIXIT EN EL MÓN DELS IBERS
Manipularem diferents tipus de fibres com la llana i el lli per conèixer les tècniques d‘elaboració del teixit i aprendre com vestien els ibers de la Ciutadella.
Asclepi: mites i acció!
En aquesta activitat descobrirem la importància que el mite tenia en les cultures antigues i ens endinsarem en la màgia de la mitologia grega de la mà del déu Asclepi i altres personatges.
Ho pesques?
Es visitarà la sala del museu dedicada a la pesca. S'explicaran les arts de pesca més comunes i els peixos més comuns de la nostra costa, fent servir materials relacionats.Matemàtiques infantils
En aquest taller es proposa exercitar les matemàtiques a partir de jocs varis relacionats amb les matemàtiques.Per què no cauen els arcs? | Museu del Renaixement
Taller per explorar pes, força i equilibri a través dels arcs del Palau Requesens, descobrint-ne la funció i importància en l'arquitectura mitjançant una dinàmica col·lectiva.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.