Resultats de la cerca
Concurs de fotografia "Ciència a l'Aula"
Imatges amb motius cientifics realitzades dins el centre educatiu + un text explicatiu. Es poden presentar 3 fotografies per grup escolar.
Dret a l'alimentació: Des d'una perspectiva Nord-Sud global i de gènere
Formació en la qual s'introdueixen els conceptes bàsics del dret a l'alimentació des d'una mirada de Justícia Global.
Visita guiada al Castell d'Hostalric
Visita guiada al Castell d'Hostalric adaptada a cada cicle escolar.
Crea el teu podcast literari
Taller de creació de podcasts amb material professional
Magic brains
Il·lusionar desde les arts escèniques a veure la relació entre la neurociència i l'art des del món de la màgia.
D'on ve l'aigua de l'aixeta
Visitem la potabilitzadora!
Mira, toca i descobreix els invertebrats
Taller d'animals invertebrats vius a l'aula
PASADO, PRESENTE Y CREMAS ANTIARRUGAS. Habitar un sólo cuerpo mientras sorteamos los mensajes que nos exigen cambiarlo.
Trabajar la autoimagen, autoestima y autoconcepto por medio del acompañamiento grupal y así desarrollar una mirada crítica que nos permita identificar la presión estética vigente.
Snorkel a les illes Medes
Com un peix a l'aigua! Esport i interpretació del medi amb aquesta activitat que ens submergeix de ple a l'ecosistema de les illes Medes.
Lletres pètries. Paraules dites i escrites als murs de la Catedral
Visita especialitzada per aprofundir en els nostres coneixements iconogràfics i literaris a partir de la lectura del patrimoni present a la Catedral.
Mostrant 1-10 de 1.992 elements.