Resultats de la cerca
AiguaNatura: explorant l'aqüicultura i l'aquaponia als Ports
Sostenibilitat, peixos d'aigua dolça i tallers pràctics on entendreu els beneficis de l’aquaponia i la simbiosi dels peixos i les plantes per a un cultiu sense terra ni pèrdua d’aigua.
MÓNNATURA DELTA DE L'EBRE: L’ocell que ha perdut la memòria
Activitat de descoberta del món dels ocells
La veritable historia dels 3 porquets
Introducció de l'anglès.Fem ràdio!
Visita a Ràdio MNACTEC, l’estudi de Catalunya Ràdio que hi ha al museu, per gravar un programa de ràdio
VOLCANS AMB MÀGIA (Colònies)
VOLCANS AMB MÀGIA, són unes colònies atípiques pel seu format únic, on es barreja el vulcanisme i la màgia en una mateixa estada.Visita al Museu de les Mines de Cercs
El Museu de les Mines de Cercs és un museu de tècnica i història dedicat monogràficament al carbó,EXTRAVAGÀNCIES ARTÍSTIQUES (Museu Deu)
Què es considera art i què no? Quin preu té l’art? Què pagaríem per una obra d’art?
NATURA I COHESIÓ DE GRUP
Excursió / passejada per la natura ambientada on els alumnes hauran de superar un seguit de proves (jocs cooperatius i de descoberta de la natura) amb la finalitat de trobar la “clau” del tresorMÓN SANT BENET: Frescos de butxaca
Taller de creació plàstica a l’entorn de la tècnica del fresc
VISITA GUIADA PRMÀRIA
Destinada a primària.
Mostrant 1-10 de 1.991 elements.