Resultats de la cerca
Tallers i Formació artística per a Centres Educatius
Tallers educatius basats en l’ús de les Noves Tecnologies creatives, les Arts Escèniques i la Moda.
OMBRES DE DINOSAURE
Es tracta d'una activitat original on es fa servir d'una disciplina artística (el teatre d'ombres xineses) per a explicar un concepte científic (l'evolució dels dinosaures).
CASA BOFARULL
CASA PAIRAL MODERNISTA, ANTERIOR AL SEGLE XIV, REFORMADA PER ARQUITECTE JM JUJOL I GIBERT CASA VISITABLE
Kiru i el misteri de la Lluna perduda
Pel·lícula Fulldome
Cuinem amb la ciència
Quan s’ha de posar la sal quan fem un brou? I quan bullim verdura? Quin fenomen explica el procediment per fer-nos un te? Quina ciència s’amaga darrere el bany maria?
TROBEM EL NORD - ORIENTACIÓ
Els alumnes aprendran els conceptes bàsics per orientar-se a, experimentant amb mapa, brúixola, punts de control i walkie-talkies en una activitat segura, vivencial i totalment adaptable a ubicacions
LA PEDRERA: Els veïns de La Pedrera
Recorregut guiat per l’edifici mentre desenvolupem una activitat temàtica
Masculinitats en revisió
Programa de curtmetratges que mostren masculinitats lliures d'arquetips
Taller de còmic: Les expressions dels personatges
Els alumnes aprendran a posar- li cara a les emocions i estat d’ànim dels personatges d’una tira còmica. Tot això mitjançant una sèrie d’exercici pràctics.Programació amb Scratch: Personatge Animat
Dissenyarem i crearem un personatge animat que canviarà d'expressió segons li demanem des del teclat.Mostrant 1-10 de 1.992 elements.