Resultats de la cerca
BANDEROLES DE SEDA AL POBLE ESPANYOL
Seda, sal, alcohol, pintura i retoladors, pinzells i bastonets de cotó més la nostra imaginació farem una postal de roba. Després coneixerem i visitarem l'artesana al seu taller.
MAYA PICASSO I ELS TITELLES
Taller d'art sobre Picasso
Els colors de la llum
La proposta d’aquest taller es descobrir les característiques i propietats que té la llum, a partir de petites activitats.STEM en risc?
En aquesta activitat aprofundirem en els riscos naturals derivats dels processos geològics interns i de l’impacte que tenen en l’activitat humana.
Rapejant els clàssics (Girona)
Taller per recrear textos del Barroc a ritme de rap
Nadales amb ritme!
La solució al concert de Nadal!
MNACTEC El vapor
Visita guiada als espais de producció de l’energia del vapor: les carboneres, les calderes, la xemeneia i la màquina de vapor
Maleta pedagògica: La Laura i en Joan i l’amenaça de l'espècie perduda (aqüicultura)
La maleta, amb dos jocs i recursos pedagògics, s’ha elaborat a partir del conte La Laura i en Joan i l’amenaça de l'espècie perduda, sobre la recerca en aqüicultura.
La pilotada. Espai sensorial de 0 a 5 anys
Espai sensorial per descobrir el propi cos i les emocions a través de la interacció i el Joc amb diferents materials i amb les altres persones.
Visitem la Jugatecambiental
És una activitat d’ educació ambiental que té com a finalitat conèixer la platja o el parc metropolità i la Jugatecambiental més propera al centre educatiu.
Mostrant 1-10 de 1.991 elements.