Resultats de la cerca
Arqueòlegs: a la recerca del passat!
Convertim-nos en autèntics arqueòlegs per a descobrir les eines, tècniques de treball i els secrets d'aquesta disciplina científica, i la seva importància en l'estudi del passat
Com ens afecten els continguts digitals en el nostre dia a dia
Activitat participativa per reflexionar sobre la influència dels referents digitals i l'impacte de les plataformes en la nostre autoestima i imatge personal
El procés tèxtil
Visita guiada pels diferents espais productius de l'antiga fàbrica
ESCOLACADABRA
Màgia d'Escenari per una festa de fi de curs o celebració especial, Màgia de Saló per fer a cada classe, o bé Màgia Close-Up (de proximitat) per realitzar a grups petits. Tenim la màgia que vulgueu.
Vestigis del passat
Us proposem una recerca a partir de les rèpliques d’objectes del paleolític, el neolític i l’època romana
En busca del Tió
El taller de tions és una activitat adreçada a infants que volen venir a buscar el seu tió. Es tracta de fer una petita excursió seguint un mapa per arribar al lloc on es troba el tió.
Estats de la matèria
De les estrelles al fons del mar
L'ESCULTURA AL CARRER_Primària (Museu Deu)
Recorregut pel centre de la vila del Vendrell per tal de conèixer les escultures públiques.
Jornada de Portes Obertes
La millor manera de conèixer la universitat és viure-la!
De tots els colors, de totes les formes. Protagonistes diverses
Descobrim les connotacions que s'amaguen darrere els colors i les formes.
Mostrant 1-10 de 1.991 elements.