Resultats de la cerca
Activitat Ipad Ral·li
La utilització del iPad com a element principal del joc permet una activitat original amb forta càrrega tecnològica L'app disposa de moltes d'opcions per aconseguir que els alumnes es diverteixin
El cicle dels residus i els recursos: el viatge del Recuc
Aquesta activitat a l'aula compta amb un personatge, el Recuc, que ens explicarà el viatge dels residus orgànics.
Quin temps fa avui?
Visita comentada a l'estació meteorològica
Responsible brains
Aprendre a ser responsables de les nostres accions i entendre quines són les repercusions de parlar i no parlar davant de les injustícies. Tot això reproduint un experiment de neurociència clàssic!
Torneig "Batalla de Prendas"
Quina és la relació entre la roba que portem i el medi ambient? Com podem fer per millorar-la?
Geologia de proximitat: la falla de Migmón i els tresors de la Terra
Itinerari guiat a la falla del Migmón, visita a l’exposició “Roques i minerals” i accés al Museu de la Mineria. Activitat adaptada segons el nivell educatiu.
LA PEDRERA: L'habitació secreta de La Pedrera
Activitat amb educador dins una sala + recorregut guiat per la casa
Natura i antics oficis del Moianès
Itinerari i joc de pistes per anar descobrint vegetació i fauna del Moianès; així com antics oficis i rutes utilitzades per bandolersUna erupció de colors
Una activitat pensada per apropar, de forma divertida, els volcans i la ciència als més petits i reflexionar sobre la relació que tenen amb l’entorn.
Un Circ de contes
Un espectacle de contes i pallassos amb un narrador molt especial, recorda aventures passades al circ i us durà fins als extraordinaris circs ambulants d’abans.
Mostrant 1-10 de 1.994 elements.