Resultats de la cerca
El flautista d'Hamelín
Espectacle de teatre d'ombres que sembla cinema en viu i en directe. Amb el moviment combinat de les llums i altres elements aconsegueixen diferents plans, profunditats, tràvelings i transicions.
CONSTRUIM OBJECTES DE FUSTA AL POBLE ESPANYOL
L’Estudi de Fusteria del Poble Espanyol us ofereix la possibilitat de construir una titella per jugar!
OUS, OUS, OUS...
Activitat de manipulació de restes orgàniques; per a treballar colors, textures i motricitat fina i acabar amb una gran sorpresa per als infants.El viatge de la gota d’aigua
El tast i l’olor de l’aigua ens ajudaran a descobrir el viatge que fa cada gota, en el seu cicle natural. Una activitat deductiva a partir de la pròpia experiència i materials de suport.
Sant Jordi a Can Pidelaserra
Els petits faran la recollida de tota la indumentària per a la representació de Sant Jordi; cada peça estarà amagada entre els corrals, assignada a un petit artista. Després d'aquesta intensa tasca de
Visita combinada al Museu de la Tècnica i Mosaics Martí
Visita i taller a l’obrador artesà de rajoles hidràuliques Mosaics Martí.
Endinsa't al Vesper. Visita guiada al CIARGA i al Refugi del Serral
Visita guiada en la qual els alumnes coneixeran com era el dia a dia i les persones que com ara enginyers, mecànics i pilots treballaven a l’aeròdrom durant la guerra.
COM FUNCIONA EL PORT
Presentació dinamitzada sobre el Port de Barcelona, que inclou una navegació a bord d’un llagut balear. de 1921.
L'alimentació al poblat neolític (Aquesta activitat es combina amb Avui fem de neolítics)
Posarem en pràctica la nostra habilitat manual per convertir el blat en farina, a partir d'uns molins de pedra i fer-nos les nostres pròpies galetes, que banyades amb mel seran d'allò més bones.Vestigis del passat
Us proposem una recerca a partir de les rèpliques d’objectes del paleolític, el neolític i l’època romana
Mostrant 1-10 de 1.992 elements.