Resultats de la cerca
Taller de modelatge amb argila Jumpingclay: Taller Temàtic Pasqua
Amb l'argila polimèrica Jumping Clay crearem figures que estimularan la seva percepció espacial, psicomotricitat i imaginació.
Plàstics al parc
Amb el Centre Excursionista de Catalunya resseguirem camins, zones litorals, etc. per analitzar els residus, en el medi a través de l'observació directa i continguts didàctics.
Taller de Petjades al CRIP
Podreu coneìxer la fauna de fa 12 milions d’anys realitzant la petjada de l’animal que trieu.
D'on ve l'aigua de l'aixeta
Visitem la potabilitzadora!
Assessorament per a biblioteques escolars
Assessorament per al disseny, creació, gestió i dinamització de la biblioteca escolar
La Riera Major, un ecosistema únic. La qualitat de l'aigua
Ens acostarem a la Riera Major per descobrir el bosc de ribera com a ecosistema. Alhora, determinarem la qualitat de l'aigua mitjançant dues tècniques ben diferents, els reactius i els bioindicadors!
Alerta! S'apropa una erupció?
Taller manipulatiu en què els infants descobreixen què passa abans i durant una erupció. Es coneix, a través del joc, el paper de les ones sísmiques en les erupcions i es construeix un sismògraf.
El viatge d'en Siderius (clown)
Activitat en clau de clown per educació infantil. En un planetari amb elements fluorescents tocaran, cantaran i seran participants actius de l'activitat.
EDUCACIÓ EN DRETS D’INFÀNCIA D’UNICEF–RECONEIXEMENT DE CENTRES REFERENTS EN EDUCACIÓ EN DDII
Coneixement dels drets dels infants per apreciar-ne el valor com a element vehicular per desenvolupar-los en l'organització dels centres i ampliar-los al conjunt de la comunitat educativaEspectacle de Sant Jordi
Espectacle de Sant Jordi per escoles on s'explica en forma de conte la tradicional llegenda de Sant Jordi. Un espectacle amb titelles gegants i molta màgia.Mostrant 1-10 de 1.991 elements.