Resultats de la cerca
Antarctica. Viatge immersiu al cor de l'Antàrtida
Amb Antàrtida Experiència, els grups escolars experimenten més que una simple visita, viuen un viatge immersiu al cor del Continent Blanc, combinant aprenentatge, emoció i consciència ambiental.
ESCOLARS – Unarre (2 dies - 1 nit)
Gaudeix d'una estada de 2 dies i 1 nit on els alumnes podran realitzar activitats divertides, d'aprenentatge i cooperació. Oferim packs a mida. Oferim monitoratge 24.
Ciència i Humans Moderns
En aquesta activitat l'alumnat prendrà contacte amb dos àmbits fonamentals de la recerca sobre els primers humans: la paleoantropologia i l’arqueologia experimental.Del silenci a la paraula
"Del Silenci a la Paraula" fa tallers d'expressió corporal per millorar l'autoestima i la confiança en la diferència, trencant prejudicis. Recrea reptes diaris per a l'acceptació de les imperfeccions
Anàlisi química de l’aigua
Aquesta activitat permet una aproximació a diferents tècniques d’anàlisi química d’aigües: colorimetries, volumetries, la utilització de diferents kits o aparells d’anàlisi, entre d’altres.
CINEFÒRUM: "EMPATIA"
Amb la dinàmica del cinefòrum obrirem un debat sobre com els nostres hàbits de consum determinen la vida dels altres animals, del medi ambient i dels éssers humans.Visita guiada: Vic, art i història. Un viatge fantàstic en el temps!
Visita guiada per l'art i la història de la ciutat de Vic.
MAYA PICASSO I ELS TITELLES
Taller d'art sobre Picasso
Geologia de proximitat: la falla de Migmón i els tresors de la Terra
Itinerari guiat a la falla del Migmón, visita a l’exposició “Roques i minerals” i accés al Museu de la Mineria. Activitat adaptada segons el nivell educatiu.
LA CABRA d'Urpina
“La Cabra”, és una activitat única. Un taller pràctic i educatiu en què els alumnes podran explorar el món natural d’una manera especial i immersiva, tot elaborant un formatge macerat molt especial.
Mostrant 1-10 de 1.994 elements.