Resultats de la cerca
Mamut. El gegant de l'edat de gel
Visita comentada
Visita Guiada Reial Acadèmia de les Ciències i les Arts de Barcelona
Institució amb més de 250 anys d’història situada en un edifici del segle XVIII, en ple centre de la ciutat. A la seva sala d’actes, Albert Einstein, a 1923 explicava els fonaments de la relativitat.SOLIDARIMÀGIA, Alumnes solidaris!!
Descobrim com és un camp de refugiats i les zones més deprimides i marginals del continent africà, com s'hi viu i que és SOLIDARIMÀGIA, com els seus mags porten il·lusió a aquests llocs desfavorits.
Visita guiada al cel nocturn i/o observació solar
Observacions nocturnes i diürnes per a totes les edats amb o sense telescopi
Viatja a Tàrraco!
Visita dinamitzada a l'exposició TARRACO/MNAT per a descobrir la ciutat de Tàrraco
Estats de la matèria
De les estrelles al fons del mar
Ruta Verdaguer a la ciutat de Vic
La ruta per la ciutat de Vic, que transcorre per diversos punts de l'època d'estudiant i la vida en torn dels cercles intel·lectuals de Jacint Verdaguer
Un dia actiu al Parc Natural del Montgrí, les Illes Medes i el Baix Ter
Descobreix el Parc Natural amb dues activitats en un dia.
Arquitectures que ballen: construccions amb materials tous i rígids
En aquest taller els infants experimenten amb la combinació de dos mons aparentment oposats: la rigidesa de la fusta i la flexibilitat de la silicona.
Taller de construcció d'instruments de batucada amb material reciclat
Aquest taller treballa la ecologia, les manualitats creatives i la música d'una manera única ja que podem reutilitzar i reciclar objectes creant instruments i aprendrem a tocar en un sol dia.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.