Resultats de la cerca
Rapejant els clàssics (Girona)
Taller per recrear textos del Barroc a ritme de rap
La distribució de l’aigua al món
L’objectiu d’aquesta activitat és fer reflexionar sobre la paradoxa de l’escassetat de l’aigua que hi ha al món i el fet de ser el planeta blau.
Tast d’aigua
Coneixerem a partir d’un tast científic, les propietats de l’aigua, i com de diferent pot resultar segons el seu origen i mineralització.
L'ETAP pas a pas
Quins son els passos del cicle urbà de l'aigua
Visita guiada per entendre l'importància dels Canals d'Urgell
Hi havia una vegada,una terra tan i tan plana...així comença el nostre viatge en el temps.Fa 150 anys aquestes terres eren conegudes com el Clot del Dimoni,voleu entrar-hi?Us esperem!!
Crea la teva rosa electrònica
Aquest taller proposa la construcció d’una rosa lluminosa a partir de la creació d’un circuit elèctric i material divers.
Tardor, castanyes i castanyers
Endinsar-nos al bosc de tardor, per tal de descobrir quins són els canvis que fa per a preparar-se per l'hivern, i alhora conèixer i aprendre d'una espècie tant peculiar com el castanyer.
Cràters i volcans: visitem el volcà de la Crosa
Coneixem com és el cràter més ample de la península i el seu vincle amb l'aigua.
El viatge de l'Aixa i en Teix
L'Aixa i en Teix, els nostres companys del poblat de la Draga, ens conviden a passejar-nos per les cabanes neolítiques on ens explicaran com era el dia a dia durant aquesta època tant antiga.It’s not Rocket Science
It’s not Rocket Science és una activitat de teatre en anglès sobre la ciència ficció i el clown; inclou màgia, malabars i titelles. Anglès nivell intermedi per als cicles mitjà i superior.
Mostrant 1-10 de 1.998 elements.