Resultats de la cerca
HIC SUNT DRACONES
Una nova mirada a l’art medieval a partir de referents que són molt actuals per als i les alumnes.
BALLANT'ESPRIU
Sinera, "Arenys" al revés, vista també al revés, pels ulls d'un infant. L'aigua, la sorra, les xarxes, el xiprés, les velles, els llençols al vent i la mort. Una proposta de dansa visual i tendre.
Ruta literària Miquel Martí i Pol
Itinerari literari per Roda de Ter
ESPAI BOMBOLLA
Un espai on petits i grans podran gaudir experimentant amb la màgia de les bombolles de sabó.
Mitologia de les Constel·lacions i els planetes: el Sistema Solar
Explicacions d'on venen els noms dels planetes (mitologia romana), i algunes de les constel·lacions (mitologia grega).
Viatgem a l'època medieval
Per conèixer l'època dels castells, monestirs i de les catedrals.
Del cap a la cua. Una mirada diversa a la creació de personatges
Un itinerari educatiu que s’organitza a partir de visionats, exercicis d'anàlisi i pràctiques creatives.
LA PEDRERA: Pedrera Pro
Recorregut guiat per l’edifici mentre desenvolupem una activitat temàtica
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
Un llit damunt del cap. Una coreografia d’exercicis d’atenció. Explorant els espais del MACBA
Obrint un espai de relació amable entre els infants, el museu i tot el que allí hi succeeix, l’activitat vol explorar els espais del MACBA posant èmfasi en la seva arquitectura i els seus recorreguts,
Mostrant 1-10 de 1.981 elements.