Resultats de la cerca
Boscos de ciutat? L'ecologia al parc
L'activitat 'Boscos de ciutat? L'ecologia del parc' aproxima els alumnes al concepte de serveis ambientals que els parcs forestals duen a terme.
Viu les matemàtiques (Barcelona)
Com ens poden ajudar a entendre la nostra realitat
CUIDA'L, un espectacle basat en l'artista Hundertwasser
Cuida’l convida als infants a gaudir del món de l'artista Hundertwasser, lliure, creatiu i vital, on es reivindica la capacitat creativa de cadascú i el dret a expressar-la.
Escalada per a nens i nenes de primària
Ens aproximem al món de l'escalada a través d'eixos temàtics motivadors i transversals.
COLÒNIES ESCOLARS: GAMIFICACIÓ LA CONQUESTA DEL TRON
Els alumnes hauran d’aconseguir arribar a ser reis, l’estament més privilegiat de la societat, coneixent les característiques de la societat medieval.
Mediació entre iguals: voleu implementar-la el curs vinent en el vostre centre?
Hola Escoles! Els petits mediadors us ajuden a imlementar el vostre projecte de mediació entre iguals!Depuradora de Montcada i Reixac
La visita a l' EDAR de Montcada i Reixac, contextualitza la instal·lació dins del sistema metropolità de gestió de les aigües residuals.
Picasso per un dia
Vols ser un artista com Picasso? Vine al Museu del Càntir d'Argentona a decorar el teu propi càntir tal com ho faria ell!
Animal Challenge!
Què és un Santuari?
Projecte transversal educació sexual als Centres d'educació secundària
Amb aquesta proposta volem contribuir a la implementació de l'educació sexual als instituts, fent partícips tots els agents educatius: alumnat, professorat, famílies i professionals.
Mostrant 1-10 de 1.992 elements.