Resultats de la cerca
Anima una història. Stop-motion a l’aula
Crearem una petita peça audiovisual a partir de la tècnica audiovisual stop-motion.
Tocar l’evolució, la forma fa la funció
La relació entre la forma de les dents fòssils i la seva funció ens permeten entendre els hàbits alimentaris dels animals del passat i, indirectament, relacionar-ho amb el seu possible entorn natural.
ESPAI BOMBOLLA
Un espai on petits i grans podran gaudir experimentant amb la màgia de les bombolles de sabó.
Experimentem amb el gravat
En aquest taller ens aproparem a la tècnica del gravat.
LA PEDRERA: Pedrera Pro
Recorregut guiat per l’edifici mentre desenvolupem una activitat temàtica
Màscara de Carnestoltes amb Jumping Clay
Taller de modelatge amb JumpingClay on realitzem una màscara de Carnestoltes.El cicle dels residus i els recursos: les 7 R
Amb el diagrama de l’economia circular com a element transversal de l’activitat, s'expliquen els impactes de la generació de residus, el tractament que es duu a terme i la necessitat de fer una separa
APRENEM A NAVEGAR
El Far de Formentera es converteix en un vaixell escola on l'alumnat aprèn a navegar a vela i amb els instruments tradicionals, per les aigües interiors del Port de Barcelona.
JOCS DE SEMPRE I MAQUILLATGE PER TOTES LES EDATS
Vols una festa diferent? Tenim jocs de sempre, maquillatge, màgia i moltes sorpreses més! Fem festes majors d'escoles, de municipis i festes de fi de curs!
El camí de la caca
D’on creus que ve la caca? Què era abans de ser caca? Quins òrgans del nostre cos participen en el procés digestiu?
Mostrant 1-10 de 1.991 elements.