Resultats de la cerca
Detectius del Màrqueting: Descobreix la marca secreta
A través de diferents reptes, els estudiants entren en el món del màrqueting i la comunicació de marca de manera pràctica i divertida.
La Pepa Draps
Taller teatralitzat on els alumnes descobreixen les fibres naturals a partir d'un conte i experimenten amb diversos materials tèxtils per elaborar un póster col·laboratiu.
Descobrim el Clixo: moviment, forma i creativitat magnètica
Clixo dona lloc a un joc ric, ple d’experimentació i de microdescobriments, que connecta amb el moviment, la curiositat i la creativitat.
APERTIX, COMPETICIÓ DE ROBÒTICA LLIURE, TERRITORIAL A GIRONA
10è Competició de robòtica educativa oberta, sense restriccions de marca ni cost, que promou l'aprenentatge i experimentació amb la tecnologia a través de reptes innovadors.
Visita guiada a les Coves de l'Espluga
Visita a l'interior d'una de les coves més llarges del món.
TALLER DE TIR EN ARC
Taller de simulació de tir amb arc.
Coneixent els jardinets de la Fundació 1859
Gimcana pel Jardí de la Fundació 1859 Caixa Sabadell.JOC DE CARTOGRAFIA I ORIENTACIÓ
És un joc de pistes els continguts del qual es poden pactar amb la tutoria de l'aula. L'activitat es realitza al bosc i en proximitats del vostre centre. (Girona, Barcelona)Visita dinamitzada a “Naufragis. Història submergida” 3r-6e primària + ESO (Tarragona)
Explorant la memòria subaquàtica Alumnat d’educació primària (2n i 3r cicle) i ESO
Visita comentada a "Ones"
Visita comentada
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.