Resultats de la cerca
Reaccions químiques (Barcelona)
Química experimental
MOVIC, a CLIL Music Programme
Bases teòriques sobre la música com a eina per a l'ensenyament-aprenentatge de l'anglès com a llengua estrangera.
Residus: què hi ha després del contenidor?
Aquesta activitat a l'aula està basada en el cicle dels recursos i residus.
Constructors neolítics
Taller per apropar l'alumnat a l'època neolítica, a través de construccions neolítiques.Què és el malbaratament alimentari?
Taller sobre el malbaratament alimentari i les seves causes i conseqüències.
MOU-TE BÉ ON TOUR
Activitat estructurada en 2 parts: sessió teòrica seguida d'una més pràctica en circuit que reprodueix una Zona 30 on es simulen diferents personatges i situacions de mobilitat amb diferents vehicles.EL DRAC I L'ARC DE SANT MARTÍ
Espectacle de teatre per infantil i inicial. El Drac de l’Arc de Sant Martí a cada estació de l’any ens fa una visita..però amb la poca pluja que ha caigut....no sap arribar al Poble!! Ens ajudeu??
Joc de Rol Manresa, any 1375
Joc de Rol basat en el funcionament dels gremis d'artesans a l'època medieval.
Catedral en construcció. Bastint la Seu
Descobrirem la Catedral de Tarragona mitjançant un joc de roll que ens permetrà ficar-nos a la pell dels personatges històrics que la van construir.
Volcans i vida
Esteu a punt per anar enrere en el temps?
Mostrant 1-10 de 1.992 elements.