Resultats de la cerca
Visita dinamitzada a “Chez Matisse. El llegat d'una nova pintura” - infantil i primària (1r cicle)
L’art de Matisse més enllà del creador
LES TORTUGUES MARINES ARRIBEN AL CRAM
Activitat destinada a grups d'infantil i cicle inicial de primària. (I3, I4, I5, 1r i 2n)
En temps de guerra: les trinxeres del Merengue
Visita al tossal del Merengue (Camarasa), escenari de la Guerra Civil, per reflexionar sobre la violència, la memòria democràtica i la vivència de la lleva del biberó i la població civil.
Coneix el museu
Visita guiada pel Museu de les Aigües
Les innovacions a la prehistòria
Taller de caire pràctic per apropar la prehistòria de forma participativa, potenciant el treball manual, la interpretació i l'experimentació.Obertes les inscripcions del programa Recerkids - 10 anys fent de la ciència una aventura
Vols fer un projecte de recerca amb el teu alumnat de 5è i 6è de Primària, de la mà de professionals de la didàctica de la ciència?
Matins de Polítiques i de Sociologia
Vols viure la universitat per dins? Vols venir a veure com és una classe a la universitat? Tens ganes de conèixer com treballem?
Concurs de fotografia "Ciència a l'Aula"
Imatges amb motius cientifics realitzades dins el centre educatiu + un text explicatiu. Es poden presentar 3 fotografies per grup escolar.
Desperta una obra d'art: taller de stop-motion
Taller d'animació stop-motion per despertar els personatges d'una obra del Museu d'Art de Girona i crear la seva història, aprenent així sobre l'art medieval,Narràrium Musical
Històries i contes d'arreu del món explicats amb veu, ritme i música en directe
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.